Cele główne na rok 2017 w Colway

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Cele główne na rok 2017

  1.  Ustabilizowanie trendu wzrostowego obrotów na poziomie drugiego półrocza 2016.
  2. Co najmniej powtórzenie sensacyjnego wyniku Promocji listopadowej.
  3. Dalsze usprawnianie systemu obsługującego, marketingowych narzędzi pomocy itp.
  4. Zmiana (i ujednolicenie na kilka kolejnych lat) wizerunku opakowań produktów i wszystkich materiałów COLWAY.
  5. Uzupełnienie i poprawienie wszelkich braków w materiałach reklamowych i edukacyjnych.
  6. Nacisk na odrobienie w tym roku wielu zaległości w polityce szkoleniowej oraz informacyjnej.
  7. Odtworzenie zaniedbanych i stworzenie nowych materiałów i narzędzi prezentacyjnych, szkoleniowych i reklamowych. W wielu formach. Dotyczących zarówno wiedzy o Produktach, jak wiedzy o biznesie.
  8. Wprowadzenie zapowiedzianej na 12 Rocznicy (na Krecie) reformy Programu Motywacyjnego.
  9. W polityce produktowej: wprowadzanie jako nowości wyłącznie hitów, przy jednoczesnym wycofywaniu z oferty artykułów, których nabywacie statystycznie najmniej. W kosmetykach: głównie rozbudowa linii Atelo. Konsekwentne, dalsze wykorzystywanie naszych atrybutów naukowych.
  10. Wprowadzenie w drugim półroczu programu mającego umożliwić Wam systemową sprzedaż produktów również tam, gdzie nie sprawdzają się mechanizmy marketingu sieciowego (np. do różnych placówek usługowych i handlowych).


O szczegółach planowanych w związku z tym działań oraz o celach mniej priorytetowych będziemy Was informowali na bieżąco. Oprócz Rocznicy planujemy oczywiście Konferencję jesienną, nie gorszą od ostatniej. Będą kolejne filmy edukacyjne, będą webinary, będą sprawdzone już Spotkania z naszymi autorytetami oraz innymi osobami, które pomagają Wam w przyciąganiu nowych partnerów. Będą Szkolenia Karoliny Górskiej, z położeniem nacisku przede wszystkim na duplikację ćwiczonych tam kompetencji.

rekagrafikizmianystatystykiprogress LQ

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dodaj komentarz