Dlaczego mamy problemy z rekrutacją młodych ludzi do Colway ?

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  
    1
    Udostępnij

Dlaczego mamy problemy z rekrutacją młodych ludzi do Colway ?


Odpowiedź na to pytanie wydaje się prosta. Ponieważ nasze produkty dedykowane są raczej kobietom i wielu dodaje tu jednym tchem: kobietom dojrzałym. A więc np. młody mężczyzna, o ile nie porusza się w kręgu świetnej, potencjalnej klienteli, takich właśnie kobiet, ma problem z identyfikowaniem się z Colway. Także dlatego, że produkty Colway wydają się relatywnie drogie, a więc młodzi ludzie mają również problem z kapitałem obrotowym w tym biznesie już na poziomie Dystrybutora. O karierze Menedżera myślą z niedowierzaniem, bo wysoka w Colway kwotowo kwalifikacja prowizyjna wydaje się im trudna do robienia co miesiąc.

Co musiało by się stać, aby Colway zaczął przyciągać tysiące młodych ludzi, jak np. FM Group – polski marketing sieciowy, do którego zarekrutowano jak wiadomo np. całe rzesze studentów ?


I tu odpowiedź wydaje się być bardzo prosta. Drugi, alternatywny Plan Finansowy Colway International, jaki mamy Wam pokazać już na Zjeździe w Ossie, a zacząć wprowadzać od 2015 roku, powinien zakładać niską kwotowo kwalifikację prowizyjną i dostępność do prowizji (przychodu pasywnego) każdego, kto jest partnerem firmy (a nie jak w dotychczasowym Planie – tylko dla Menedżerów). To wydaje się oczywiste. Warunkiem kolejnym jest wprowadzenie do tamtego, nowego planu produktów powszechnego popytu wśród młodych ludzi (wspomniana FM osiągnęła to, jak wiemy przez dystrybucję perfum). Produktów atrakcyjnych, a niedrogich. Jeżeli do tego dodamy inspirujące nagrody i pociągającą ścieżkę kariery, to … możemy zmienić trendy demograficzne w Colway w stosunk owo krótkim czasie.

Chciałybyśmy abyście zapoznali się z niezwykle ciekawym raportem. Znajduje się on tutaj:

http://colway.net.pl/media/attachment/Postrzeganie_zawodu_sprzedawcy_Raport_PSZS.pdf

i pokazuje podłoże socjologiczne pewnej niechęci młodych ludzi, niedotkniętych przecież traumą amwayowską lat 90-tych, do zawodu sprzedawcy, a zatem i do uczestnictwa w networkach, które mają w sobie silny pierwiastek sprzedażowy, jak jest to np. u nas w Colway. Raport jest w ogóle warty analizy, gdyż pokazuje trendy dobre, pozwalające patrzeć optymistycznie w przyszłość naszej branży. Serdecznie polecamy.

Życzymy naszym prezesom aby byli przy zamienianiu Wizji Colway drugiej dekady w realną rzeczywistość – przewidujący w każdym detalu. Na tę okazję dedykujemy im i Czytelnikom taką starą, żydowską anegdotę:

Czy jesteś przewidujący ?

Kupiec zbożowy Majer miał dwóch pomocników: Janka i Aarona.

Jednak ten pierwszy zarabiał o więcej niż połowę mniej od drugiego. Pewnego razu Janek zdobył się na odwagę, i zapytał pryncypała o powód takiej różnicy w zarobkach.
Wówczas rebe Majer podprowadził go do okna i rzekł:

– Spójrz na plac. Zajechały tam furmanki. Idź i dowiedz się, co chłopi przywieźli.

Janek idzie i po chwili wraca, oznajmiając że pszenicę.

– Więc idź, i dowiedz się, ile tej pszenicy przywieźli.

– Sześćdziesiąt kwintali.

– Idź szybko i sprawdź, dla kogo ta pszenica.

– Dla Izchaka Bluma.

– Dobrze – mówi rebe Majer – a teraz wołaj mi tu Aarona.

Aaron, gdy otrzymuje analogiczne polecenie, szybko wychodzi z kantoru. Po kwadransie wraca i oznajmia:

– Chłopi przywieźli sześćdziesiąt kwintali pszenicy dla Izchaka Bluma, po dwanaście rubli za kwintal. Dałem im po ćwierć rubla więcej na kwintalu, i pszenica jest już w naszym magazynie.

– Ot, widzisz teraz – rzecze rebe Majer – dlaczego Aaron zarabia więcej. Trzeba być przewidującym.
Jakiś czas potem żona kupca Majera przeziębiła się, więc pan Majer posłał Janka po lekarza. Nie minęło pół godziny, a u drzwi mieszkania Majerów stawia się lekarz, rabin, przewodniczący rady kahalnej, przedsiębiorca pogrzebowy, dwóch grabarzy i ludzie z trumną.

Nauka nie poszła w las. Trzeba być przewidującym…

  •  
    1
    Udostępnij
  •  
  •  
  •  
  • 1
  •  
  •  
  •  
  •  

Dodaj komentarz