Nasza branża jest najstabilniejszym sektorem gospodarki europejskiej. Colway jest jej modelową wizytówką.

Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

MLM - Multi-Level Marketing - Green Billboard on the Rising Sun Background.

Mówi się jeszcze ciągle tu i ówdzie, że zajmowanie się sprzedażą bezpośrednią (także w konwencji marketingu sieciowego) to coś „niepewnego”, że to zajęcie o wątpliwej reputacji, nie dające stabilności dochodu, czy bezpieczeństwa egzystencjalnego takiego, jak tzw. „normalna praca”.

Otóż jest dokładnie na odwrót drodzy Uczestnicy i Sympatycy sieci Colway!
Zadajcie sobie trud poczynienia następującej analizy: rozejrzyjcie się oto w możliwie szerokim gronie swoich znajomych – z całą pewnością znajdą się w nim znani Wam z różnych imprez firmowych, a w ostateczności z facebooka Menedżerowie Colway, ale znajdą się w tym kręgu także liczni inni znajomi, którzy przez minione, powiedzmy 10 lat zarabiali pieniądze na etatach i w rozmaitych samodzielnie prowadzonych interesach. I zróbcie rzetelny obrachunek, ile osób przez tę minioną dekadę straciło pracę lub przymuszonych zostało do przekwalifikowania się? Ile osób odniosło sukces we własnej działalności gospodarczej, a ile zaczyna kolejny i kolejny „interes” z raczej kiepskimi wynikami?

 

A ilu znacie Menedżerów Colway, którzy „zbankrutowali”? Nie mówimy wszak o tych, którzy tak naprawdę nigdy porządnie nawet nie zaczęli, nim się zniechęcili, a tylko o tych, którzy potraktowali nasze przedsięwzięcie poważnie i złożyli innym tyle propozycji przystąpienia do nas, że finalnie statystyka tych propozycji pozwoliła im zbudować strukturę, z której prowizja daje dochód pozwalający na utrzymanie się. Ilu zatem znacie w tej „colwayowskiej” części zbioru swoich znajomych ludzi porażki? Myślę, iż bardzo niewielu, gdyż nawet ja nie przypominam sobie więcej niż kilkudziesięciu spośród tysiąca Menedżerów prowizyjnych – i to na przestrzeni kilkunastu lat – którzy wykonali bazową pracę rekrutacyjną, czyli zapoczątkowali strukturę dającą co najmniej rzetelną, polską pensję i ta struktura im się całkowicie i bezpowrotnie, z przyczyn od nich niezależnych rozpadła…

Fakty są takie Drodzy Przyjaciele, że kto działa w dobrze wybranej organizacji i zajmuje się marketingiem partnerskim na serio, ten buduje sobie bezpieczeństwo na pewno większe, niż kariera etatowa, nie mówiąc już o tradycyjnym małym biznesie. Fakty są też takie, że zbudowana prawidłowo i na dobrych relacjach grupa konsumencko-dystrybucyjna w Colway, to coś znacznie pewniejszego i stabilniejszego dochodowo, niż etat w fabryce, kontrakt lub punkt usługowy, własny sklep spożywczy, bądź inna placówka handlowa i wiele rozmaitych tzw. small-biznesów, które upadają w obecnych czasach nader łatwo i często, bez żadnej winy ich właścicieli, a wszystkie wymagały do tego wkładów finansowych i to czasami znacznych. Nieporównywalnych do inwestycji czynionych w nasze przedsięwzięcie, które są w porównaniu do otworzenia chociażby sklepiku osiedlowego – symboliczne.

Tak, wiem i jestem z tego bardzo dumny, że klasyczny Colway w naszej branży jawi się jako prawdziwa oaza bezpieczeństwa, stabilności, spójności i ciągłości polityki ekonomicznej (i nawet ludziom nam nieprzychylnym trudno jest tym faktom zaprzeczać), że mamy może nie jakiś eksplozywny ale za to organiczny i stały rozwój, produkty o uznanej marce uzupełniane o kolejne, coraz ciekawsze nowości, wierny krąg konsumentów i fundamenty potężne doświadczeniem, zasobami, a przede wszystkim siłą wewnętrzną Organizacji, którą tworzycie Wy.

Jednakże nawet w branżowej średniej statystycznej, którą budują przecież firmy o rozmaitej kondycji, o nie tak już sielankowym obrazie jak u nas – też wygląda to bardzo optymistycznie.

Wyniki finansowe sektora sprzedaży bezpośredniej i marketingu sieciowego (MLM) w całej Europie w 2015 roku przekroczyły 28 miliardy euro i były o 4,4% wyższe niż w roku 2014. Taka dynamika wzrostu utrzymuje się, dodajmy niezmiennie od wielu lat i nie ma na nią żadnego wpływu obecny kryzys gospodarczy! Nawet w krajach europejskich o ujemnym wskaźniku wzrostu PKB – sektor sprzedaży bezpośredniej rośnie stabilnie o 3-5% corocznie. W Polsce był to przyrost w latach 2009-2015 niemal równiutko 4 procentowy (przy wzroście obrotów u nas, w Colway w analogicznym okresie średnio 13,5% rocznie). Gdyby cała gospodarka rozwijała się tak jak klasyczny Colway (nie dodając nawet wyników Colway International!), to mielibyśmy istny cud ekonomiczny nad Wisłą.

W Europie na pierwszym miejscu w sektorze są niezmiennie Niemcy z wynikiem handlowym 13,7 miliardów euro, a następnie Francja ze sprzedażą na poziomie 4,1 miliarda euro oraz Wielka Brytania – 3,6 miliardów euro i Włochy – 2,6 miliarda euro. Na piątym miejscu Polska – 0,95 mld euro.

Pobierz obrazki

Ktoś rzec może oczywiście, że miliard niespełna euro rocznie w Polsce, to niewiele, to tyle raptem co „nakręca” w naszym kraju jedna, wcale nie największa sieć handlowa. Może i tak. Ale nie jest to również mało. Obrót ten wystarcza, by wielu ludzi czerpało z niego istotne źródło uzupełniania ich budżetów domowych, zaś dla najambitniejszych na naprawdę zacne zarobki. Popatrzcie więc, proszę na około milion euro średniego miesięcznego obrotu, czyli na te 0,05%, które wnosi nasze Plemię do branżowych 28 europejskich miliardów rocznie – nieco inaczej, jak na własny biznes, bo jesteście wszyscy jego częścią.

W 2015 roku współpracę (choćby epizodyczną) z firmami sprzedaży bezpośredniej, w tym MLM w całej Europie deklarowało 14,5 miliona osób. Profil uczestnika tych przedsięwzięć nie uległ zmianie – dominują przede wszystkim kobiety, które stanowią 80% ogółu sprzedawców bezpośrednich. W Polsce jest to 86%. W Colway identycznie.

Jak więc widać – zajmujemy się czymś nader powszechnym, w najmniejszy sposób nie wstydliwym, a tym bardziej nie czymś niepewnym lub słabo rokującym. Jesteście Przyjaciele w branży wyjątkowo dobrze się rozwijającej, odpornej na burze, susze i dekoniunktury. Jesteście przy tym w Organizacji, która wyróżnia się w tej branży na plus niemal we wszystkich kryteriach ocennych.

Wakacje rozpoczęły się na dobre, jak co roku poznacie w ich czasie nowych ludzi. Opowiedzcie im to wszystko przy okazji polskich rozmów towarzyskich o tym głównie, na co można wspólnie ponarzekać. Zróbcie biznesowy rachunek sumienia na temat: „ilu to osobom tygodniowo opowiadał(a)em ostatnio o produktach i przedsięwzięciu Colway?” Bo ilu opowiadałaś, tylu tworzyło bazę statystyczną dla liczby skutecznie zaproszonych… Teraz jest czas, by swoje statystyki poprawić. Przywieźcie ze swoich urlopów nowych współpracowników, otwórzcie z ich pomocą nowe środowiska!

/wykorzystano źródła PSSB/
Pobierz obrazki

 

 

 

#colway #eliksir #zdrowie #uroda #kolagen #spa #film #fitnes #twarz #koszalin #kołobrzeg #paznokcie #skóra #fryzjer #włosy #salonfryzjerski #salon #salonyurody #solarium #siłownia #foto #pilling #suplementy #witamny #krem #kosmetyki #konkursy #photographer #fotografia #facebook

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Dodaj komentarz