Spread the love
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

kislorod-cosmetics

W 1997 roku młody przedsiębiorca Aleksiej Nieczajew założył firmę działającą w systemie sprzedaży bezpośredniej, znaną pod nazwą „Rosyjska linia”. Wtedy też A. Nieczajew zainteresował się genialnym wynalazkiem radzieckich naukowców – emulsją perfluorowęgli, która posiada zdolność do pobierania tlenu z powietrza oraz jego transportu do głębokich warstw skóry,  powodując odmłodzenie komórek skóry. Aleksiej nabył patent do stosowania tego unikalnego kompleksu tlenowego w kosmetologii – od tego momentu rozpoczyna się historia jego sukcesu. Po roku ukazała się pierwsza w Europie wschodniej seria kosmetyków tlenowych.

W 2001 roku Rosyjska linia otrzymała nową nazwę – Faberlic. Podstawową misją firmy stała się nie tylko produkcja wysokiej jakości kosmetyków, dostępnych dla milionów konsumentów, ale też sprzyjanie samorealizacji osób, które chcą budować własny biznes w obszarze sprzedaży bezpośredniej. W ciągu niecałych 5 lat firma zdobyła uznanie 5 milionów kobiet w całej wschodniej europie. Nasze Klientki mają zaufanie zarówno do jakości kosmetyków, jak i profesjonalnych porad konsultantów firmy Faberlic!

W 2005 roku firma zyskała status międzynarodowego koncernu, rozszerzyła grono swoich zwolenników o tysiące nowych konsultantów, stała się jedną z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm świata, zajmując 87 miejsce w rankingu stu największych firm kosmetyczno-perfumeryjnych świata zgodnie z raportem WWD Beauty Report International.

W 2007 roku Faberlic obchodził swoje 10 urodziny! To dużo – z punktu widzenia współczesnej historii i mało – patrząc w przyszłość. W wyniku wspólnych badań, prowadzonych przez laboratorium Faberlic i japońskie laboratorium Nikko-Chemical, wiodącego światowego producenta innowacyjnych składników kosmetycznych, powstała nowa formuła kosmetyków tlenowych Novaftem-O2. Teraz z całą pewnością możemy stwierdzić, że potrafimy kontrolować proces mikrokrążenia krwi!

W 2008 roku Centrum Badań Naukowych Faberlic wspólnie z katedrą biologii komórkowej i histologii Moskiewskiego Uniwersytetu Państwowego dokonało odkrycia nowej „broni” w walce ze starzeniem się – unikalnej formuły RALA (naturalny kwas R-alfa liponowy), która jest główną składową formuły preparatów rewitalizujących Rala. W tym samym roku Faberlic uzyskał 2 nowe patenty RALA w kosmetologii. W ciągu zaledwie 1 roku ukazało się ponad 60 nowości kosmetycznych Faberlic. Firma zdobyła 86 miejsce w rankingu stu największych firm kosmetyczno-perfumeryjnych (WWD Beauty Report International).

W 2010 roku przy współpracy Faberlic powstała organizacja społeczna EKA, która dziś przeprowadza szeroko zakrojone akcje zmierzające do odnowy zalesienia, edukacji ekologicznej i walczy z niszczeniem środowiska naturalnego. Dziś oddziały EKA działają w ponad 45 regionach Rosji.

eka-img

Lata 2011 i 2012 przeszły pod znakiem zjednoczenia. Od tego czasu firmy Edelstar, Infinum i Sengara działają wspólnie z Faberlic dla piękna i zdrowia każdego klienta. Każda marka posiadła duże doświadczenie w pracy z klientem, swoje badania i pomysły, które w przyszłości stały się podstawą dla nowych kategorii produktów i linii Faberlic. Katalog stał się uniwersalny, dzięki czemu wszystko, co trzeba dla domu, piękna i zdrowia można znaleźć u jednego konsultanta!

W 2013 roku Faberlic wkroczył także na rynek mody, wprowadzając do sprzedaży ubrania dla dzieci. Projektantem kolekcji była Włoszka Germana Trovato, która na swoim koncie miała współpracę z takimi markami jak Ralph Lauren, Max Mara, Kiko i inne. W modzie Faberlic trzyma się tej samej strategii, co w przypadku kosmetyków: uczynić produkty wysokiej jakości szeroko dostępnymi, stosować innowacyjne technologie i prowadzić własne badania przy jednoczesnym zachowaniu polityki niskich cen.

Air-Stream-kislorod

W 2015 roku na świat przyszła kolejna generacja kosmetyków tlenowych – Air Stream, rewolucja laboratorium Faberlic. Podstawę kompleksu stanowiły turmeron i kurkumina, które po raz pierwszy udało się wprowadzić do składu kosmetyku razem, zachowując dzięki temu ich pozytywne właściwości. Specjaliści wzbogacili formuły o firmowy kompleks Novaftem O2, co uczyniło je jeszcze bardziej efektywnymi.

W tym samym katalogu Faberlic pojawiła się pierwsza kolekcja odzieży damskiej. Atrakcyjne ceny, jakość szycia i aktywna reklama doprowadziły do wzrostu przychodu o 50% i unikalnej sytuacji w histoii marketingu – sprzedaż następowała w szybkości sukienka na sekundę!!

Faberlic-fashion-week

W 2016 roku marka obrała nowe strategie rozwojowe i stała się liderem przemysłu modowego – kolekcja fast fashion (“szybka moda”), która odniosła sukces w sprzedaży detalicznej, została wprowadzona do sprzedaży katalogowej i biznesu sieciowego. Tempo rozwoju w pierwszym półroczu wynosiło 60%!

W tym samym roku miało miejsce połączenie Faberlic z marką premium Florange – liderem na rynku sprzedaży bezpośredniej bielizny damskiej i męskiej, biżuterii i dizajnerskich akcesoriów – oraz z marką DENAS MS – producentem unikalnych leczniczych aparatów. W ciągu 18 lat swojego funkcjonowania terapie DENAS spotkały się z uznaniem ze strony organów państwowych zajmujących się ochroną zdrowia.  Na temat metody DENAS powstało 29 prac doktorskich i  habilitacyjnych, napisano ponad 1000 artykułów naukowych, w tym 5 monografii i ponad 20 zaleceń lekarskich.

Główny trend rozwoju Firmy w ciągu najbliższych 10 lat to przemiana Faberlic z firmy perfumeryjno-kosmetycznej w firmę stylu życia. Wchodzimy na nowe rynki, które są porównywalne lub o wiele lepsze niż rynek kosmetyczno-perfumeryjny. Faberlic odkrywa dla siebie nowe kategorie produktów – naczynia, odzież dziecięcą, wyroby pończosznicze, bieliznę, produkty do domu oraz dla zdrowia. Do Faberlic będą dołączać nowe firmy, które stworzą więcej perspektyw dla naszego biznesu, a asortyment stanie się bardziej różnorodny.

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
%d bloggers like this: